Voor verenigingen

Integrand biedt naast stagebemiddeling en evenementen ook trainingen aan in samenwerking met andere verenigingen. Wij geven trainingen over de perfecte cv's, het optimaliseren van je LinkedIn-profiel, en hoe je een echte Salestijger kunt worden. Daarnaast bieden we ook cv-checks aan. Op deze manier bereiken we nog meer studenten en kunnen we meer studenten helpen om de stap naar de arbeidsmarkt te maken. 
 
Ben jij onderdeel van een vereniging en lijkt het je leuk om deze trainingen aan te bieden aan jullie studenten? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier! 

Trainingen die wij aanbieden

Sollicitatietraining
 
Tijdens de sollicitatietrainingen nemen we je mee in het proces van solliciteren. We beginnen bij het begin, een cv. Hoe bouw je een perfect cv? Wat moet er allemaal in staan? Vervolgens bespreken we de motivatiebrief. Hoe zorg je ervoor dat je motivatie goed op papier komt? Ten slotte komt het sollicitatiegesprek aan bod. Hier bereiden we je voor op vragen die gesteld kunnen worden en hoe jij die het beste kan beantwoorden. Zo zorgen wij ervoor dat jij je sollicitatie rockt! 
 
LinkedIn-training 
 
Ben jij b enieuwd hoe jij jouw LinkedIn-profiel zo professioneel mogelijk maakt? Dan is de LinkedIn-training van Integrand wat voor jou! Leer hoe jij jouw LinkedIn-profiel zichtbaar en duidelijk maakt en discussieer vervolgens met je medestudenten over jullie profielen om er zo van te leren. 
 
Cv-training 
 
Je cv is de eerste indruk die je achterlaat bij een bedrijf. Toch besteedt een recruiter gemiddeld maar zes seconden aan je cv. Wel een goede indruk achterlaten? Onze bestuursleden herkennen door hun werkzaamheden als bemiddelaar tussen student en arbeidsmarkt een goed cv uit duizenden. Laat je cv dus checken en optimaliseren door Integrand! 
 
Sales- en acquisitietraining 
 
Binnen deze training leer je hoe je mensen kunt overtuigen van de krachten van jouw organisatie. Er zullen verschillende tools worden besproken die handig zijn bij het presenteren van jouw organisatie en waarmee je goed kunt inspelen op de vraagtekens van het publiek met betrekking tot sales. Denk hierbij aan het identificeren van de 'key seling points' van jouw organisatie en de vier fases waar een klant doorheen gaat tijdens de sale. Ook worden er tips en tricks gegeven hoe je het beste 'cold calls' kunt aanpakken. 
Naam is verplicht.
Telefoonnummer is verplicht.
Uw bericht is verplicht.