Arla Foods
Experiences
Max
|
11-07-2019
Ik heb stage gelopen in het zowel het Starbucks team als het Kaas team (met brands als Apetina &
Castello). Arla gaf me veel variëteit aan werkzaamheden. Zo was ik projectleider van een guerilla
sampling marketing actie voor de NPD Plantbased Almond van Starucks, moest ik een stuk data-
analyse doen o.b.v. het redesign van de Apetina verpakkingen, mocht ik een interne smaaktest
organiseren waarvoor de output werd gebruikte voor de business planning van 2020, en nog veel
meer. Het mooie aan Arla Foods is dat je als stagiair echt meegenomen wordt in de dagelijkse
werkzaamheden en betrokken wordt bij het bedrijf.
- Zou je na je stage bij dit bedrijf willen blijven werken? Waarom wel / niet?
Jazeker, het is een heet dynamisch bedrijf met veel jonge & gedreven mensen. De
energie spat er van af. Ik voelde me zeker thuis bij Arla Foods en de cultuur sloot
goed aan bij mij persoonlijkheid. Echter, moet ik de resterende helft van mijn Master
Marketing nog afronden, wat voor gaat. Maar wellicht solliciteer ik er wel in de
toekomst.
Lisanne
|
08-02-2019
Mijn stage was erg leerzaam, ik heb binnen het bedrijf veel verantwoordelijkheid
gekregen en was projectleider van meerdere projecten. Hierdoor was het wel
moeilijker om mijn stageopdracht te combineren met de dagelijkse werkzaamheden
omdat het voelde als een echte baan i.p.v. een stage.
Amy
|
10-10-2018
Als stagiaire ondersteunde ik de volgende drie brand managers: de brand manager
van Apetina, Castello en Lurpak. Dit maakte mijn stage nog interessanter en
leerzamer. Daarnaast werd er naar mij geluisterd als ik met goede ideeën kwam,
werd initiatief beloond en had ik al veel verantwoordelijkheden. Zo heb ik een
evenement in België georganiseerd en met verschillende marketing bureaus samen
gewerkt.
Willem
|
25-10-2017
Het was een leuke, leerzame en zeer afwisselende stage met veel verschillende taken. Voor ik aan de stage begon had ik wel verwacht dat er bij een bedrijf als Arla een soort van stage programma zou bestaan, waarin een paar standaard dingen zitten die iedere stagiair moet doen. Dit was er echter niet. Het was dus gewoon echt meelopen/meewerken in het bedrijf en daardoor dingen ontdekken en leren.
Willen werken:
Ik vond het een leuk en mooi bedrijf (sterke merken) met aardige collega's en zou er op zich best willen blijven werken. Alleen moet ik op dit moment mijn scriptie nog afronden (voor Arla) en is Nijkerk voor mij niet een makkelijke locatie (woon in Breda).
05-04-2016
Veelzijdige stage bij de afdeling marketing, van markt/smaak-onderzoek tot activatie campagnes en social media. Als stagiair mocht ik ook met veel workshops en trainingen meedoen waardoor ik veel nieuwe dingen heb geleerd.