Digital Coffeebreak IRI 2022
IRI is een van de wereldleiders op het gebied van Big Data, Analytics & Technology in de FMCG & Retail sector. Door middel van Data, Analytics & Technology oplossingen helpt IRI bedrijven zoals Albert Heijn, Heineken, Red bull, L’Oréal etc. op marketing- en sales gebied. Wil je meer weten over wat IRI jou allemaal kan bieden en hoe we jouw carrière een kick start kunnen geven? Geef je dan nu op voor de digital coffeebreak!
IRI is a leading provider of big data, predictive analytics and forward-looking insights that help CPG, OTC healthcare, retailers and media companies to grow their businesses. With the largest repository of purchase, media, social, causal and loyalty data, all integrated on an on-demand cloud-based technology platform, IRI guides its clients around the world in their quests to remain relentlessly relevant, capture market share, connect with consumers and deliver market-leading growth.
Een Digital Coffeebreak is de digitale variant van een koffiegesprek. In een onlineomgeving krijg jij als ambitieuze student de kans vragen te stellen aan een werknemer van IRI om hiermee op een laagdrempelige manier kennis te maken met de bedrijfscultuur. De Digital Coffeebreak zal plaatsvinden van 15.00 tot 17.00. Vooraf wordt een indeling gemaakt, en zal de specifieke tijd van jouw persoonlijke gesprek bekend gemaakt worden. Deze zal ergens tussen 15.00 en 17.00 plaatsvinden en de persoonlijke gesprekken zullen ongeveer 20 minuten duren.
Meer informatie volgt na inschrijving via de email!
studierichting: Marketing, Business (administration), Economics, Econometrics, Strategy, Food.
Voor vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar inhousedagen@gmail.com!